Despre mine

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
Greutate: 13,500 kg Inaltime: 95+ cm Culoare par: da, saten Culoare ochi: albastri - verzi

marți, 10 august 2010

00.00

buna seara.
desi e tarziu, intru sa va salut si sa va povestesc ceva. de cateva zile, ma intorc singurica pe burta si inapoi pe spate, ceea ce face ca mami si tati sa se scape de lacrimi. de fericire. vreau sa stau in fundulet singura, dar astia nu ma lasa. cica o chestie cu coloana, nustiu ce, ca trebuie sa mai am rabdare vreo 2 luni.
mananc morcov. de fapt, am mancat. acum beau suc de mar. cateva lingurite dimineata.
ma bag la somn, e tarziu, la sase jumatate maine am masa.
va pup,
Maria Sara.
sau HMS. prietenii stiu de ce...

4 comentarii:

  1. stai! staaai! ce e HMS? ah, cred ca m-am prins!
    p'asta cu intorsul chiar trebuia sa ne-o spui!!
    mai tine-ne la curent!

    te pupam!
    Cu drag, Larisele.

    RăspundețiȘtergere
  2. HMS. are tati o vorba pe care voi trebuie sa o intelegeti: google it.

    RăspundețiȘtergere
  3. Concurs :P cred ca m-am prins. Si, daca nu m-am prins "bine", nu-i nimic. Mai repede sun direct la sursa, decat sa... google it. :P Multumesc pentru sugestie, oricum! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. ma scuzati ca va deranjez...carevasazica... daca tot sunt plecata si nu va mai vad, as putea, rogu-va, sa mai gasesc aici o poveste, ceva, sa mai aflu si eu (si altii!) ce mai faceti?
    Inteleg ca va place mult treaba aia cu intorsul? :D Si va indeletniciti cu ea...noaptea? :D

    RăspundețiȘtergere