Despre mine

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
Greutate: 13,500 kg Inaltime: 95+ cm Culoare par: da, saten Culoare ochi: albastri - verzi

sâmbătă, 16 octombrie 2010

cu mâţa-n sac...

salutare.
cam aşa sunt ai mei. adică, noaptea, mă pun să dorm într-un sac călduros.
ieri am mâncat iaurţel cu biscuiţei, dar numai puţin, aşa a dat mama ordin, ca să mă obişnuiesc cu gustul, gen.
mi-a plăcut foarte mult, parcă nu aş mai vrea lapte.
de vreo patru zile mă tot străduiesc să le arăt ca mi se face foame noaptea, poate îmi dau altceva de mâncare seara. cereale, gen. numai ca ăştia doi se fac că nu înţeleg ce le zic eu şi mă ţin pe lăptic...
vă pup, trebuie să îl strig pe tata să îmi dea fructele.
HMS, gen.

3 comentarii:

  1. Fată, deci eşti cea mai tare dă pă planetă, GEN!

    RăspundețiȘtergere
  2. E cam offtopic asta ce urmează să spun. Dar na, nu o sa te superi pe mine. Ne pove de Papazi? :D

    P.S. Ai mai scăpat de lăptic? Un pic? :D

    RăspundețiȘtergere
  3. buna. ce stiu eu e ca sunt amandoi fratiorii bine, mananca laptic si stau langa mamica lor.

    RăspundețiȘtergere