Despre mine

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
Greutate: 13,500 kg Inaltime: 95+ cm Culoare par: da, saten Culoare ochi: albastri - verzi

joi, 1 aprilie 2010

e greva la nustiu unde

mi-a zis tata de dimineata cand m-am trezit in claxoane. cica e greva.
azinoapte, am stat cu tata la povesti. mama a cedat si tata a trimis-o sa se odihneasca. nu are antrenament, sincer. mi-a povestit tata ca sunt cea mai frumoasa, ca sunt pisicuta lui, ca sunt iepuras, ca sunt ursulet, frateeee, toata gradina zoo o stie tati. ce o fi in capul lui, cand incep toate sa strige. mi-a spus ca daca nu dorm nu voi creste.si m-a convins, am inchis usor ochii si am incercat sa adorm. ciu ciu.nimic. nada. am inceput sa ii cant, dar  nu stiu ce nu i-a placut, caci mi-a pus suzeta. si am adormit, cantand asa, in gand.
m-am trezit si tata era tot langa mine, cu mana pe burtica mea. cred ca si la noapte voi sta la povesti cu el. si il pun sa imi spuna o poveste.
va las, trebuie sa mananc ceva. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu