Despre mine

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
Greutate: 13,500 kg Inaltime: 95+ cm Culoare par: da, saten Culoare ochi: albastri - verzi

sâmbătă, 17 aprilie 2010

mobilis in mobili

adica m-am miscat fiind intr-un obiect in miscare. adica mama si tata m-au scos la plimbare cu caruciorul pentru bebelusi. m-au imbracat in cosmonaut si mi-au pus pe cap o caciulita. verde. normal. am coborat si am iesit in lumina mare, in rasuflarea racoroasa. imi place foarte mult si am intrebat-o pe mama cum se numeste. se numeste "afara". sau "plimbarica". si rasuflarea racoroasa se numeste "adiere". sau "vant".  ne-am plimbat in masina mea, pe care o conduc, pe rand, mama si tata.
am mers  in parcul de langa casa, am trecut pe la prietena mea, Larisa, apoi pe la prietena mea, Lavi. in fiecare zi mama alege alt drum pe care ne plimbam. 
pe la mine pe acasa a trecut si John, iar pe seara, abia cand adormisem dupa o masa copioasa, au venit Georgiana cu Andi si fetita lor, Stela,. o frumusete, cu ochii albastri. 
va pup.


4 comentarii:

  1. Ah, ce frumos! Ei, de-acuma să vezi cât de mare-i lumea mare! Şi-ţi doresc să ajungi cât mai departe... să vezi Timişoara, şi Parisul, şi Corfu, şi Londra, şi New York... Şi câte şi mai câte!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pana cresti tu, numai bine o sa avem din nou fantani arteziene care sa nu fie in nuante de rosu si un Centru Vechi numai bun pentru plimbat!

    P.S. Nu e frumos ca atunci cand treci pe la cineva sa tii ochii inchisi. Dar, na, te iert, ca esti prea mica, prea frumoasa si iubita!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Bai, nene, gluma, gluma, dar E-XA-GE-REZI! Am scapat de buline si am ramas cu mobilis in mobili in ochi. Si nici ca mai SCA-PAM. Ce viata, uf!

    RăspundețiȘtergere
  4. Subscriu. Am observat şi eu, chiar aseară am vrut să scriu...

    Frumu, nu mai zici nimic, măi?

    RăspundețiȘtergere