Despre mine

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
Greutate: 13,500 kg Inaltime: 95+ cm Culoare par: da, saten Culoare ochi: albastri - verzi

luni, 12 aprilie 2010

Jad. Verde Jad

pentru ca am primit reclamatii, aproape reprosuri, pun ultimele foto cu mine. ca sa nu mai fie bulinele primele. pe site. sa imi spuneti cum imi sta in verde. in rochita verde.
intre timp, pe la mine au mai trecut, in ordine cronologica, bunica, unchiul Mario si matusa Dana, Lavi si John, Carmen si Larisa, mamaia si cea-ca-mama. duminica nu prea am dormit, ma cam doare burtica, imi dau astia picaturi la greu. am putut adormi abia cand a ramas tati cu mine. si a stat pana cand lumina mare a umplut din nou camera. a, ceea ce mi-a crescut pe spate e mama, dar nu vrea sa se vada, cica sa fiu eu in prim-plan.
in rest, iau in greutate, dupa cum ati vazut deja, am trecut la scutece mai mari, d-astea. 
plâng. ce gândeşte tata? mănânc şi plâng. mănânc! e, caprioare! lapte, mai! lapte. si ceva picaturi
va pup.


3 comentarii:

  1. :)) foarte tare, biche. ma biche!

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti foarte dragutza! abia astept sa te vad! Laura Surugiu

    RăspundețiȘtergere
  3. asa, ma, nene, ca ma saturasem de bulinute! deschid blogul copilului, vad bulinute, deschid iar, iar bulinute. pai ce facem aici?!
    Rochita ta verde ( din nou, nu pricep de ce nu ma mira ca e VERDE :-/)te prinde de minuuune! Si, sa vedeti ca e doar inceputul la capitolul parada modei.
    Hai, te pup, e cam tarziu si maine trebuie sa fac ceea ce noi, astia mai mari numim "treaba" ( iti doresc sa afli cat mai tarziu ce inseamna asta:)) )

    RăspundețiȘtergere