Despre mine

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
Greutate: 13,500 kg Inaltime: 95+ cm Culoare par: da, saten Culoare ochi: albastri - verzi

vineri, 30 aprilie 2010

re-login

salutare. scuze pentru pauza, dar sunt mucioasa si cred ca ma doare si in gat. nu prea am avut chef de scris, ce sa-i faci! a inceput de miercuri si uite ca astazi am apucat sa scriu cate ceva. desi ar trebui, nu pot. nu pot sa ma supar pe el. e tata, chiar daca a intrat la mine in camera cand era racit! si nici nu a purtat masca din aia peste guriţă asa cum ii zicea mama. eh! imi trece mie si ies iarasi in aer liber. 
cand am mai fost afara m-am intalnit si cu Georgiana si Marius, care mi-au dat cel mai frumos costum cu bolero.
de cand nu am mai scris aici, m-au mai vizitat niste persoane foarte dragi. mamaia, cea-ca-mama, Mario si Dana. bine, si doamna doctor cu Adelina. si Adina cu Mihai.si nasa mea, cea care mi-a aduc o luna care canta foarte frumos, ajutata de o stea. si de tata, care trebuie sa indeparteze steaua de luna. si luna o atrage langa ea si canta. si eu adorm. 
am mai primit cadou si o olita minune, pe care abia astept sa ma fac mare si sa o folosesc.
acum, inainte de laptic, mami imi pune in lingurita si un siropel, ca sa ma fac bine mai repede.
de vreo 10 zile asa mi-au aparut in patut o multime de prieteni, o sa il rog pe tati sa ma ajute sa ii prezint aici, eu fiind prea mica sa manuiesc aparatul acela de oprit timpul in loc.
a, trebuie sa va arat cum a fost in parc, pun pariu ca nu ati vazut.
voi ce mai faceti?
va pup.










Un comentariu:

  1. In sfarsit, o veste de la tine. Cat despre primii muci, asta e...o sa te obisnuiesti. Ai luat-o putin cam devreme cu "greutatile" vietii, dar esti o puternica. In curand o sa-l cunosti si pe varul Petru. Se cam codeste sa vina la tine, pentru ca nu stie cum o sa discutati, mai ales dupa ce i-am povestit ca esti modelul silent. Vrea sa-ti spuna o poveste; nu ma intreba care, stie multe. Sper ca pentru tine, o delicata, sa aleaga una cu iubire, cum zice el. Pupam

    RăspundețiȘtergere