Despre mine

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
Greutate: 13,500 kg Inaltime: 95+ cm Culoare par: da, saten Culoare ochi: albastri - verzi

miercuri, 5 mai 2010

miercuri, zi de balaceala

adica, dupa o pauza de o zi in care mami si tati nu m-au mai scufundat in cadita cu clabuci, astazi s-a petrecut iarasi. si a inceput sa imi placa din ce in ce mai mult. 
zilele au inceput sa fie mult mai animate. duminica, de exemplu, m-au vizitat bunica Geta, strabunica Florina si Mario cu Dana. apoi pe la noi au trecut Virginia si Marius impreuna cu minunatul lor fiu, Petru. mi-a placut de el ca stie foarte multe lucruri despre orice. mai ales despre masini. imi place de el ca nu ii place rozul, imi place de el cum e tuns. imi place de el ca i-a placut frumosul decor din camera lui mami si a lui tati. sau sufrageria, cum ii zic ei. si in care mai aterizez si eu din cand in cand.
mama m-a scos afara marti si miercuri si am reinceput sa simt adierea aceea parfumata de sub copaci.
am aflat si eu ca Adina este insarcinata. nu stiu ce e aia, dar stiu ca va avea si ea pui de om. era tare fericita ori de cate ori venea pe la mine si eu nu stiam de ce. 
maine vorbesc cu tati sa mai puna aici niste fotografii cu mine. poate chiar un pic mai deocheate. nu va spun mai multe, vreau sa fie surpriza. imi este deja dor de voi toti, dar voi reincepe programul de parc si poate ne vedem.
va pup, trebuie sa ies din cadita, mama se roaga de mine de 10 minute. in plus, imi este si foame. credeti ca am o problema cu foamea asta? 





5 comentarii:

  1. Mai repede cu pozele alea!

    OOOOOOOOOOOOOOOOO, te-ai îmbolnăvit de foameeeeeeee??? Vai-vai! Nu mai scapi de asta! Niciodată! Cică e "in-curabilă" (ce-o mai fi şi asta...)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, am fost martor, stiu cu foamea :)) mancare sa fie, restul vine de la sine! :))

    Da, da, sa apara pozele!

    P.S. Sunt d-alea sexy? :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Si Petru te place pe tine. Citez: "imi place ca e mica, pentru ca tace si nu-mi place ca poarta cam roz". Promit sa ii explic treaba cu rozul :)

    RăspundețiȘtergere
  4. asta seara poze. gata, am scapat de trac.

    RăspundețiȘtergere