Despre mine

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
Greutate: 13,500 kg Inaltime: 95+ cm Culoare par: da, saten Culoare ochi: albastri - verzi

duminică, 30 mai 2010

hei! salutare. 
nu am mai dat de mult pe aici, dar trebuie sa ma intelegeti, nu pot pleca de langa mami si tati pentru ca pun ceva la cale si trebuie sa aflu ce. si acum va scriu pe fuga. am prins un moment in care tati se uita la o cutie cu culori, cam ca a mea, si mami a plecat cu Lavi sa se "dichiseasca". mami. nu ca mie nu mi-ar placea asa cum e, dar de o saptamana tot probeaza alte hainute si pantofiori, cred ca ii raman si ei mici. poate mi le da mie. ce bine ar fi! 
aseara, la baita, tati zicea ceva de botez, iar mami, azi dimineata, a repetat acelasi lucru. cine e botez, ca ziceau amandoi ca mergem la el. la botez. mai nou, astia doi imi zic steaua-fara-nume, si rad. rad si eu cu ei. de fapt, mai mult rad de tati. se stramba cand vorbeste cu mine in cel mai mare hal. ia sa il puneti si voi sa se strambe, sa nu ziceti ca va mint.
de cateva zile, ma tin astia treaza pana la doua jumatate, cand afara nu mai e lumina mare. trebuie sa stau cu ei in sufragerie si sa iau picaturile alea cu gust de medicament. mami zice ca sunt pentru burtica. de fapt, eu vreau sa cant la mine in camera si tzoc! vine tati peste mine si imi vara in gurita suzeta. apoi pleaca. si eu incep sa cant si iar vine. pana cand se satura si ma ia cu el in sufragerie, unde e si mama, care zice : "mai iubire, oare are ceva?".
te distrezi la maxim cu ei, ce sa mai. 
au mai fost pe la noi si Razvan cu Andreea, si Lavi cu John, si Luminita. imi place sa ii revad pe toti.
acum cateva seri a fost mare agitatie pe la noi, Adina, cu puii ei in burtica, Mihai, Carmen. toti se uitau la cutia cu culori din care ieseau sunete melodioase. nu ii inteleg pe astia mari, zau!
in fine, cam asta ar fi, va mai scriu dupa ce vin de la botez.
a, trebuie neaparat sa va arat noul meu prosopel. nu e asa ca sunt frumoasa?
va pup.

3 comentarii:

  1. aaaaaa, ti-ai mai amintit si de noi!
    Stai, ca intre timp s-a intamplat treaba cu botezul, tare cumintica ai mai fost! te-ai prins repede ce si cum si de-asta, nu?
    altfel, cutia aia cu culori ce e?? ca...daca am fost racita si exilata, nu mai sunt la curent.
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. alooooooooo, nu va suparati, don'soaraaaaa, ne mai bagati si pe noi in seama aci??? Sau au venit caldurile si stai numa' p'afara?

    RăspundețiȘtergere