Despre mine

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
Greutate: 13,500 kg Inaltime: 95+ cm Culoare par: da, saten Culoare ochi: albastri - verzi

vineri, 7 mai 2010

sinteza. foto. sinteza.

astazi, asa cum am promis, l-am rugat pe tati sa opreasca timpul in loc si sa va arate si voua ce frumoasa m-am facut. am rugat-o si pe mami sa ma ajute un pic, sa definesc mai bine cadrul. si ei m-au ascultat si am inceput sa oprim timpul. nu ne-am oprit nici atunci cand a sunat bunica, nici atunci cand mami a vrut sa ne balacim. in cadita. cred ca le-a placut si lor, pentru ca radeau, ceea ce m-a determinat sa nu mai raman serioasa in anumite cadre.
parca nu ne mai saturam de distractie. incepe sa imi placa acest lucru, vom mai exersa. trebuie doar sa ii prind pe astia doi in dispozitie buna, ca altfel ei in afara de balaceala, masa, suzeta, somn, masa, suzeta, somn, nu mai stiu nimic. vreau si eu sa stau sa admir sufrageria, sa ma gandesc la ale mele, la cei care m-au vizitat, sa mai scriu doua vorbe aici, sa mai citesc ce scriu altii... e greu, va zic, sa fii asa mica, sa depinzi de astia mari. oricum, observ ca degeaba cresti, nu mai esti copilaros, nu mai faci glume, te cearta lumea daca dormi prea mult, daca nu mananci, daca mananci. nu inteleg, zau. as vrea sa raman mica, dar sa cresc mare!
nu o mai lungesc, imi este foame, mami se tine cu lapticul dupa mine. va mai scriu si maine, pana atunci va las sa va uitati la momentele inghetate de tati.
va pup.














4 comentarii:

  1. Vaaaaaaaaaaaaaaaaai, ce fotografii frumoaaaaaaaaaase! Măi copilă, tu te faci vedetă, măi! Păi cu-o mămică aşa frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  2. pfoaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, m-ati terminat!

    RăspundețiȘtergere
  3. Zi-le alor tai sa te invete sa fredonezi "I'm too sexy for my...scarf, too sexy for my scarf, sooo sexy". Azi il sun pe Boerescu, sa iti rezerve un loc pentru mai incolo :))

    RăspundețiȘtergere