Despre mine

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
Greutate: 13,500 kg Inaltime: 95+ cm Culoare par: da, saten Culoare ochi: albastri - verzi

marți, 11 mai 2010

ziua mea

astazi a fost ziua mea.am implinit 2 luni.
m-am plimbat cu mami mai toata ziua astazi, pe afara, pe la umbra. a fost foarte bine, reconfortant. seara, acasa, a fost pe la mine Carmen. am stat cu ea si mami la povesti toata seara, despre vrute, rochii si nevrute.
a aparut si tati, care mi-a adus niste cuburi moi, sa ma joc cu ele. apoi am facut o baita si am papat, iar acum m-am trezit sa va scriu 2 - 3 randuri aici. de fapt nu m-am trezit, caci nu am dormit, dar intre doua reprize de plans nu prea am ce face si mai stau pe net.
va pup, ca s-au relaxat astia doi iarasi. ar trebui sa incep sa plang din nou. sau nu?

2 comentarii:

  1. stai să te învăţ, că am eu o melodie favorită!
    http://www.youtube.com/watch?v=eDIaDS9HhMw

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) gata, esti fetita mare, nu mai plangem, ca avem treaba cu rochiile!

    RăspundețiȘtergere