Despre mine

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
Greutate: 13,500 kg Inaltime: 95+ cm Culoare par: da, saten Culoare ochi: albastri - verzi

duminică, 9 mai 2010

ziua cui?

astazi a fost ziua cuiva. nu stiu prea bine cine este. uniunea europeana o cheama.si e mai mare decat mine, are vreo 60 de ani. poate  o stiti voi. trebuie sa o stiti, o pasarica mi-a soptit ca Iulia a pomenit ceva despre asta. in fine, sa lasam asta deoparte, sa trecem la lucruri mai serioase. 
astazi nu am putut iesi din casa deoarece a plouat. cred ca a fost apa foarte mare daca mamei i-a fost frica. mama ca mama, dar tata?! nu conteaza, stiu ei mai bine. 
astazi a fost prima data cand mama a plans. a plans cand eu am ras pentru prima data minute in sir. mi-a parut rau ca am facut-o sa planga, dar tata radea si mi-a mai trecut.
parintii mei sunt niste magicieni, dispar din camera mea in mai putin de o secunda. cum inchid ochii, cum dispar!  bine, ii chem inapoi in cealalta secunda, am invatat o smecherie noua si trag cu putere de suzeta si apoi plang.
ma mai joc cu ei asa cateva zile si gata, ii las in pace, mai ales ca l-am auzit pe tata cum ii spunea mamei cat de smechera m-am facut. se prinde repede tata!
aseara pe la mine a fost Adina cu Mihai. mi-au adus o bluza verde cu o pisica rosie pe ea. imi place, o sa o rog pe mama sa ma imbrace cu ea cat de curand.
astazi au fost pe la noi prietenii mei vechi, Lavi si John. au stat cu mami si tati de vorba, eu am dormitat la mine in camera. dupa ce m-am mai odihnit am strigat-o pe mami si asa am ajuns in sufragerie. bine m-am plimbat putin si  cu Lavi, care m-a tinut in brate foarte atenta. oamenii astia mari cred ca eu sunt foarte fragila si sunt asa de haiosi cand ma tin in brate! grija maxima! si eu nu am nicio treaba!
toate petele colorate din patul meu acum s-au transformat in jucarii. marti il rog pe tata sa va prezinte insotitorii mei in lumea viselor.
a! era sa uit. imi canta o fata noua, nu mai este baiatul ala cu pianul.
in rest, rutina! masa, somn, baita! bine ca nu mai sunt mucioasa.
va pup, ca pic de somn.

2 comentarii:

  1. Sa inteleg ca te tii de cuvant. La partea cu scrisul mai des. :)
    Dar zi-ne si noua, cine iti canta?

    RăspundețiȘtergere
  2. da, păi Uniunea Europeană e o jucărică mai mare pe care tot încercăm noi s-o fentăm. până te faci tu mare poate şi reuşim.

    e tare bine că nu mai eşti mucioasă. iar pe mami... ai s-o tot faci să plângă de-acuma... la fiecare primul... orice! da' să vezi ce-o plânge tati la nuntăăăăăă!

    RăspundețiȘtergere