Despre mine

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
Greutate: 13,500 kg Inaltime: 95+ cm Culoare par: da, saten Culoare ochi: albastri - verzi

vineri, 19 martie 2010

7apte zile

buna,
ieri am implinit sapte zile. stiu ca deja cunoasteti acet lucru, dar trebuia sa va spun si eu. am mai facut progrese cu baita, tata nu mai este asa speriat, trebuie sa inventez un truc nou, sa nu se plictiseasca. de fapt, l-a linistit cea-ca-mama, pentru ca ea mi-a facut baita marti. este o cunoscatoare, nu am surprins-o cu miscarea mea surpriza. dupa baie am vrut sa plang, asa, la misto, dar cum sa plangi cand masajul cu uleiul de masline e asa de relaxant?
miercuri a fost o zi foarte frumoasa, a fost o lumina puternica afara, de la o bila de foc. incep sa cam invat muzica pe dinafara, tot ce aud este clayderman. de cinci zile. e frumos, nu am ce zice, dar astept si altceva! astazi a tinut mama chestia neagra spre mine. m-am prins ce este. cu acel lucru, tata sau mama fac o vraja si opresc timpul in loc pentru o secunda si acea secunda o arata aici, ca sa mai aflati una alta de spre mine. cu toate astea, mama nu este deloc o vrajitoare, am vazut ca nu poate ridica lucrurile, i le tot cere lui tata. l-am pus pe tata sa mai puna secunde aici, caci l-am lasat sa ma tine lipita de el toata ziua.
ieri m-am jucat cu mama si tata, dupa ce mancam si ei ma puneau in patut, incepeam sa plang si ii aduceam inapoi. am continuat asa si cand era intuneric, dar ei au pastrat lumina undeva si o aduc cu ei de oricate ori trebuie. 
astazi a fost pe la mine o doamna pe care ai mei o strigau doamna doctor. foarte draguta, s-a jucat cu mine si m-a laudat ca sunt frumoasa, cuminte si sanatoasa.
haideti ca trebuie sa ies, vine mama si as manca ceva. 
va pup.







Un comentariu:

  1. Draga mea,
    Chiar daca nu scriem aici mereu, sa stii ca asteptam cu nerabdare vesti despre tine. Asa ca, atunci cand ai timp, tine-ne la curent, noi suntem cu cel putin un ochi aici cam tot timpul, dornici de noutati!
    aaa... bila aia de foc ne cam da batai de cap si noua. Si sa vezi, e doar inceputul.

    Te pup, scrie-ne cat de curand!

    RăspundețiȘtergere