Despre mine

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
Greutate: 13,500 kg Inaltime: 95+ cm Culoare par: da, saten Culoare ochi: albastri - verzi

vineri, 26 martie 2010

evadarea spre balcon

buna.
astazi mama si tata m-au imbracat cu multe hainute de la nasa mea si m-au scos din dormitor. am crezut ca ma duc in sufragerie, ca sa aeriseasca, asa cum fac zilnic, dar ei m-au dus intr-un loc in care eram foarte aproape bila de foc din zilele trecute. pe fata mai trecea si o respiratie puternica, inmiresmata (mama m-a invatat sa zic asa!) si racoroasa. nu stiu cum tin oamenii mari ochii deschisi, eu nu am putut. tata a zis ca promite sa ma invete el, mai tarziu. nici nu a apucat tata sa opreasca timpul in loc de cateva ori, ca mama a zis ca trebuie sa mergem sa papam. parca nu puteam sa pap aici, in lumina. cand voi creste mai mare voi invata eu oamenii mari sa manance in aer liber, curat, e mai sanatos.
la intoarcere, spre dormitor, am poposit in sufragerie si mama mi-a scos cele 2 hainute si caciulita de pe cap, operatiune care a durat mai mult decat am stat afara. maine o sa o rog sa ma tina mai mult. apoi am papat. acum mergem in dormitor, o tin pe mama pe dupa umar si o zgaltai usor, am observat ca asta ma face sa dorm mai usor. mama nu se supara, ba chiar a inceput sa ii placa. uite, va arat un pic cum este in dormitorul meu, sa imi spuneti daca va place.
ne mai auzim, va las ca imi este foarte somnic si trebuie sa ma c u l ...







































2 comentarii: