Despre mine

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
Greutate: 13,500 kg Inaltime: 95+ cm Culoare par: da, saten Culoare ochi: albastri - verzi

marți, 16 martie 2010

dupa vizita

a plecat si mamaia de la noi. a fost foarte frumos ca m-a vizitat. zicea ca mi-a adus jucarii si hainute, abia astept sa le vad.
am uitat sa va spun, cand am venit din locul cu multi copii a mai venit odata mamaia, dar era alta va jur. stiu ca nu pot sa o disting bine cu ochii, dar avea alta voce si chiar alt miros. ciudat, adulţii au mai multe feţe?
a trecut pe la mine si tataie, care a fost foarte impresionat de mine. il mai astept pe la noi cand se va face mai cald afara, sa mergem sa ne plimbam.
seara a fost pe la mine si un baietel cu surioara lui. foarte mult m-a distrat vizita lor. un fel de mama mea, dar mai inalta, zicea ca sunt verisorii mei. vom fi prieteni, sunt sigura.
sa revenim.
tata a pus o chestie neagra spre mine si apoi radeau toti trei. am deschis ochii sa vad ce era si tata mai abititir a tintit cu chestia neagra.
pare sa aiba ceva sticla in ea, nu imi dau bine seama ca era mai departe de 30 cm, si inca nu bat pana acolo.
va mai scriu eu, cand mai am timp, acum il pun pe tata sa mai deseneze aici, ca sa stiti cum ma imbraca mama si cum mai arat. am auzit ca deseneaza bine, vad eu mai tarziu.
va pup pe toti.

2 comentarii:

  1. Am o dilema: de ce nu ma mira ca esti imbracata in verde?

    RăspundețiȘtergere
  2. buna Larisa. pai, nu te mira pentru ca am auzit ca si mama prefera aceast articol vestimentar. sau verde e culoarea?
    Pup.

    RăspundețiȘtergere