Despre mine

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
Greutate: 13,500 kg Inaltime: 95+ cm Culoare par: da, saten Culoare ochi: albastri - verzi

sâmbătă, 13 martie 2010

aseara ti-am pus cercei

scuze, stiu ca ieri nu am mai scris, dar nu am mai avut timp de nimic. am descoperit locul in care tine mama mancarea si nu mai satur. apoi o doamna in alb mi-a pus ceva in lobii urechilor. mama, ce tare sunt, m-am vazut in oglinda! o bomba, si alta nu! de asta cred ca evacueaza astia spitalul. a fost si nasa pe la mine! Doamne, ce hainute mi-a adus! cred ca deja sunt sexy, pentru ca mi-am petrecut noaptea cu un baietel. bine, a stat si mama lui cu noi, dar a fost cool! acum a venit tata pe la noi, cu ralu. ei stau pana seara in fiecare zi. se anunta zi grea, mananc intr-una. va scriu mai tarziu, e "garda" pe aici. pupici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu