Despre mine

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
Greutate: 13,500 kg Inaltime: 95+ cm Culoare par: da, saten Culoare ochi: albastri - verzi

miercuri, 24 martie 2010

handheld

praf mult pe aici, pffff, pfff, pfff. nu am mai scris, dar nu am avut timp. in weekend, cand credeam ca va mai povestesc despre mine, am fost foarte molesita, doamna doctor zicea ca sunt icterica. astfel, am hotarat sa iau o pauza si sa ma odihnesc. nici nu am mancat. spre disperarea mamei. duminica mama si-a detasat locul cu mancare si asa am mancat si eu ceva. in orice caz, am fost obosita, pana luni dupa-amiaza. nu o mai las pe mama sa ataseze mancarea la corpul ei, iese greu de acolo. asa, de la obiectul mobil, este mult mai usor. ce o fi aia "supliment"? aud asta din ce in ce mai des.
in fine, azi tata m-a tinut langa el mai toata dupa-amiaza. mi-a placut, nu zic. cred ca si lui. m-a tinut si de manuta, tata e tare. si mama, normal.
voi, ce mai ziceti? pe unii dintre voi v-am auzit pe la televizor.
mai vorbim, va pup

Un comentariu:

  1. opaaaaaaa... 51 cm, ochi albastri. buun.
    In sfarsit, mai aflam si noi de tine!
    Noi nu mai zicem nimic, ocupati cu treburi de adulti ce suntem, cica.
    Stii ce ma gandeam? Cred ca vrei sa-i sperii pe ai tai. Tocmai ce se obisnuisera cu baita si acum, zgrang, alta gaselnita. Dar e bine acum, nu? S-au prins din nou de schema. Adultii astia...
    Hai, te-am pupat, ma bucur ca ne-ai scris, mai scrie-ne, ca asteptam cu nerabdare!
    Sa dormi mult, sa papi bine si sa fii cumintica!

    RăspundețiȘtergere