Despre mine

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
Greutate: 13,500 kg Inaltime: 95+ cm Culoare par: da, saten Culoare ochi: albastri - verzi

marți, 16 martie 2010

salutare. casa dulce casa.

e, acum chiar ca trebuie sa va povestesc cum e acasa.
prima seara a fost cam nasol, am tot plans, am tresarit la fiecare zgomot, ma rog, pana am inceput sa ma obisnuiesc cu locul.
camera mea e foarte frumoasa, asa cum ma asteptam. are unul din pereti de alta culoare, nu imi dau bine seama care, dar sunt convinsa ca e de alta culoare. reflecta lumina altfel, va spun eu. miroase frumos, e foarte bine. am un loc in care stau. in prima seara era mult mai mare, dar cred ca parintii mei si-au dat seama ca imi ajunge si patutul in care m-au mutat de curand, pentru ca aici simt marginile. a, mama doarme in locul mai mare. m-am prins, asta mic e pentru mine.
am inceput sa mananc, mama pune lapticul intr-o chestie moale, atasata de ea, din care eu trebuie sa il scot. se cam joaca cu mine mama, mi-a luat ceva sa ma prind pe unde ar iesi. acum insa, pap din prima.
are un gust ciudat, la inceput, nu stiu cum sa va explic, cam ca Garmastanul asa, dar trece repede. apoi nu mai stiu ce se intampla cu mine, se pune asa un intuneric si o caldurica peste mine si ma trezesc flamanda. mama susoteste cu tata despre ceva "mustar cu bobite", si incep sa rada. ma cam oftic, nu le inteleg glumele astea cu substrat, dar ma rog, ii iert pentru ca se poarta prea frumos cu mine. cred ca lor le trebuie acel "mustar" fiindca il iau imediat ce eu il produc, si pun un recipient nou sa umplu.
ce vreau sa va mai spun, ma dezbraca in fiecare seara si ma pun cu piciorusele in apa. tata ma tine rezemata pe manuta lui si mama ma atinge cu o manusa galbena, pufoasa-pufoasa. nu prea imi place, si cam plang, dar am si eu dreptul la o parere, ziceti voi! cel mai tare imi place sa il sperii pe tata, caci ma prefac ca ma aplec spre dreapta si pun capul spre stanga. atunci tata scoate un zgomot de om speriat si ma scoate din apa. ce ma mai distrez! macar asa se opresc. apoi mama ma atinge pe piele cu ceva uleios, care miroase a masline. o minunatie, imi place la nebunie, desi tata iar s-a speriat, caci eu ma relaxam si am inchis ochii in timp ce m-am inmuiat toata. trebuie sa ii spuna cineva ca asa ne relaxam noi, saracul, tare stresat trebuie sa fie. cand voi fi mare ii voi face eu rost de cineva care sa ii faca un masaj, sa vada ca e bine.
hai ca ies acum, trebuie sa inchid ca a venit cineva. tata zice ca "e mama". mama zice tot mama. a lui tata. ea zice ca e mamaia. sau bunica.
pupici.

2 comentarii:

  1. Buna! Ce ma bucur ca ne-ai scris! Sa stii ca, desi sunt sigura ca tati nu are nicio legatura cu ce ne povestesti tu aici (ma refer la forma), ma gandeam ca semeni cu el: e cam talentat, observ. E un deliciu sa citesti ce scrie aici! Bravo, tati! Iar mami... ce sa mai zic, nici nu te dezmeticesti bine si o sa descoperi ca Otilia si Felix ai lui Calinescu nu reprezinta pentru tine nicio necunoscuta.
    Nu ne-ai spus despre muzica, stiu ca mami ti-a pregatit numai melodii una si una, de nu-ti vine sa mai adormi! Sau despre jucariile tale preferate. Ai deja?
    Aa...ma surpride ca se sperie tati, parca mami era mai usor de speriat. Alta necunoscuta cu care te rog sa ne tii la curent!
    Ce sa mai zic, multumim ca ne scrii. Noi asteptam sa treaca timpul, sa te mai obisnuiesti cu ceea ce e in jurul tau si sa venim si noi sa te smotocim in voie, ca abia asteptam! Deci papa bine (chestia aia moale in care mama pune lapticul sa stii ca te ajuta sa cresti mare, asa ca da-i bataie!), dormi mult, iti spun eu, si asta ajuta sa cresti! de restul se ocupa mami si tati, ca doar esti centrul universului lor!
    Te pup mult, mult, mult!

    RăspundețiȘtergere
  2. :))
    A-ncurcat-o tati!
    Şi stai să vezi ce-o să-i mai faci!

    RăspundețiȘtergere