Despre mine

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
Greutate: 13,500 kg Inaltime: 95+ cm Culoare par: da, saten Culoare ochi: albastri - verzi

marți, 30 martie 2010

probleme existentiale

asa, bun gasit.
ma simt folosita deja. manipulata. am incercat sa il fentez pe tata la baita. teapa. mi-a facut baita cea-ca-mama. profesionista. am incercat sa beau tot biberonul odata, sa tusesc si sa o sperii pe mama. teapa. tata a schimbat tetina cu una foarte fina cand eu dormeam. nu stiu ce sa mai fac ca sa ii tin in priza.
dar cred ca i-am prins cu ceva. azi-noapte am plans de la 9 pana la 3. in reprize de 50 de minute, cu pauza de 10. sa nu uite mama cum e la serviciu! de dimineata m-am linistit. ce-i drept, ma cam doare burtica, deci nu sunt fitoasa, nu plang chiar degeaba. dar daca nu plang astia doi nu stau cu mine! dileme, dileme.....
a, si in plus, incep sa ma ingras, nu stiu ce sa ma fac. azi am avut 3,520 kg. il pun pe tata sa mai picteze aici, caci iar am fost pe balcon cu mami si tati.
voi ce mai faceti?



6 comentarii:

  1. Buna,
    Iarasi eu, tot eu si din nou eu. Pai oficial sunt redusa la tacere, poate din cauza oboselii, asa ca nu mai spun mare lucru. PLus ca restul lumii... ce pazeste? ia, trezirea, ca va striga Maria!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Larisa
    Lasă, dragă, ce tot te plângi acolo, mare filozofie să scrii la copil! Şi-aşa nu te-ntreabă nimeni cum îţi merge!

    @pui de om
    Păi uite, Maria, noi facem bine. Ne bucurăm de primăvară, ca şi tine. Dar alergăm mult şi suntem obosiţi. Se cheamă muncă - şi dacă nu pui biciul pe tati sau mâna pe "unu' cu bani" (aşa se cheamă specia) o să cam vezi şi tu cum e!

    În rest, observăm ce frumoase sunteţi amândouă: şi tu, şi sora ta mai mare!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  3. "Iarasi eu", nu ca sa ma plang, ci pentru ca daca mai comentez mult aici, eu si iar eu, o sa "speriu" copilul. Eu scriu, ca mi-e drag sa-i scriu, dar "lumilii" astea cam trag chiulul, pare-mi-se. Despre asta era vorba...care este. Apare ceva aici, hop si Larisa, cine-o fi si Larisa asta?!, ca imediat apare ea mot aici cu replicile ei (zise copilu`) :)
    Va pup, ma duc la chestia aia care se numeste "munca".

    RăspundețiȘtergere
  4. buna.
    pe larisa o stiu de mai de mult, cand era mami cu mine pe hol, larisa era si ea acolo cu un buchet de flori. si a venit sa ma vada si cand eram la petrecerea cu multi copii, de dupa nastere. ia lasati-o pe larisa in pace!

    RăspundețiȘtergere
  5. prin urmare, cum spuneam, copilul nu e chiar aşa de uşor de speriat!

    RăspundețiȘtergere
  6. :)))
    da, vad. Nici vorba de speriat. Si uite ca ma si stieeee!
    Maria, mai povesteste-ne ghidusii, ca tare ne plac! Ai mai descoperit vreun truc, ceva, sa-i pui in miscare pe ai tai?

    RăspundețiȘtergere